Bring it and stop it

Datum: 2012-04-02 - Klockslag: 07:21:56 | 0 kommentarer
Hejhej!! Jag hann tyvärr inte blogga nåmer igår när jag kom hem från felle! För jag hoppa dirrekt i duschen och sen kom jag på att jag glömt min plattång,mitt smink och min hårborste så då får jag tillbaka och hämta det,fast jag hitta it min hårborste, men jag får ta nån bajsig liten borste nu. Idag efter skolan så ska jag vara med Celina, jag måste ner på stan och köpa 2 ny borstar! hihi! Jag har också glömt en hos Emma i luleå. Jaja, just nu så håller jag på att fixa mig,ska strax platta håret,kanske sminka mig, tror inte det ;) vi har gympa nu på morgonen,inte taggad.... Och jag saknar min bajskorv Smillich sjukt mycket, känns som att jag it varit med hon på 973476 år tp. Måste vara med dig i veckan, BRATACKHEJ! 



Bjuder på en liten bild sen igår  :)

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: