Winnberg!

Datum: 2011-09-22 - Klockslag: 17:57:30 | 0 kommentarer
hej, förlåt för dålig uppdatering ska bli bättre lovar men har inte haft tid! men iaf idag efter skolan var jag me min snygging smilla vi for och köpte tjockt som vi aldrig åt! haha , men sen for vi till smilla och fick pengar av hennes mamma och då for vi på sunnes och åt! sen for vi hem till mej ! sen skulle jag på träning och då cyklade vi som två galningar genom öset av regn haha! men iaf sen efter träningen så for jag hem och smilla skulle komma me den gick inte för vi har matte-prov imorn så båda måste vara hemma och plugga :( men imorn ska vi kanske till stan efter skolan och köpa lösnaglar om vi kan, sen ska jag kanske sova hos smilla och på lördag blir det shopping ;) haha , men nu ska jag plugga puss!

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: