Träning träning träning osv...

Datum: 2011-09-27 - Klockslag: 15:32:58 | 0 kommentarer
Hejsan på er!

Har tp för en stunds sedan kommit hem från skolan ;) smilla var sjuk idag:( gash imorse blev de strömavbrott ! ;O haha vart skit rädd närallt släcktes ner men som turvar! så var jag ju inte själv hemma för mammi har kommit hem :D de var strömavbrott i tp hela piteå ! t.o.m på skolan! så de var helt släckt i hela skolan! skit kul, jag tintin och tp alla killar i 5 A gick in i toaletten i mörkret haha? sen passa jag på att skräma mindra lite! haha men sen tändes de :( men skit samma ! just nu har jag tp just kommit fråns sunnes me mamma! och när jag kom hem hade mamma köpt kläder och en belock (stavn?) med en en bild på oss i, jätte fin iaf! men nu ska jag på konståkning sen skynda hem och äta sen fara på cheer! ;) två träningar på samma dag men de fixar jag. bloggar när jag kommer hem! puss


älskar dej nå otroligt!

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: