sister and sister!

Datum: 2011-09-21 - Klockslag: 18:26:51 | 0 kommentarer

syster du luyser upp mina dar! hoppas du alltid finns kvar ! du är som mitt försvar<3 du är allt man kan önska sig! du är de finaste jag har! älskar dej mest syster . du finns där för mej när jag ligger under, du är de bästa som har vandrat i mitt liv! kommer du ihåg syrran när jag var kär så fort nåt dåligt händer så finns du ju där! kan inte glömma den gången i vintras då vi hade så roligt som de går! du är mitt liv du styr mej ! du finns alltid för mej när jag behöver dej! jag kan skriva hur mycke och hälst bara jag hade ork! skulle lätt kunna skirva en bok om alla våra minnen men tyvärr så är de alldeles för många! vi är som cilla och tina , jag är cilla och du tina! du är smillich jag är heli, du är smillah jag är mikaelah, du är smillwa jag är mikwa! alla våra konstiga namn som vi har på varandra! du är min och bara min lille smillich och min BÄSTAVÄN FÖRALLTID!

SYSTAR TILL DÖDEN!


BÄSTAVÄNNEN MAN NÅNSIN KAN ÖNSKA SIG!





Du är bäst du är finast ! jag ser upp till dej! utan dej kan inte jag leva, du får mej att vilja stanna på jorden! utan dej våre liivet skit.. men du styrker mej syster! du får mej att andas som jag ska ! sova gott på nätterna de är du som får mej att må bra! du är mitt liv, du är min BÄSTAVÄN! jag älskar dej smilla winnberg!



bästa vänner föralltid! ♥


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: