Seriöst inlägg nu .

Datum: 2011-09-02 - Klockslag: 16:25:14 | 0 kommentarer
Hej jag han inte göra ett seriöst inlägg igår men gör de nu :) igår kom smilla och mia och åt middag hos oss ♥:D
mia och min bror joakim känner varan lr dom tp hängde me varan när dom var yngre . Så han var också här! iaf de var kul sen klädde jag och smilla ut oss till dom där muslimspionerna!  haha, och typ dryga oss me dom hahaha, skit kul! Sen såg jag och smillich film och tjocka oss! och mia sydde fast mina snören på mina tåskor så nu sitter de bättre! vi har tränat en timme nu unge fär , så nu sitter vi med varsin dator!   och kanske ska dansa lite till! ;)
nu ska ni få lite bilder från begravningen men inte alla för jag tog 89 bilder men kanske 15 bilder :)
när dom sänker ner han-
pappret som ligger där den dikten har jag skrivit ♥
Vi saknar dej sebbe ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Smilla och hennes mamma ♥♥
Smilla och angelina ♥
Mia och Smilla ♥
Sötaste lille gumman min ♥
Hemma hos Smilla ♥
våra outfits!
såhär såg graven ut när de hade skottat över!
så nu pallar jag it nå mer bilder!

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: