fucking best day!

Datum: 2011-09-11 - Klockslag: 18:24:16 | 1 kommentarer
Hej, idag var fan den bästa dagen! först träffades alla i stan och fika :D sen for vi till kioskpiraten och köpte mjukglass! sen välte sara ut min glass och så välte jag ut hennes, sen välte hon ut elsas sen välte elsa ut hennes sen fick sara damp och kasta hela hennes glass i håret på elsa! gash! sen fick smilla damp och kasta i saras hår! sen tp kasta sara på smilla , och sen kleta smilla på mej! men alicia och celina klara sej ;) sen for alla hem till smilla och duscha! fast alicia och celina ducha inte men alla andra gjorde de! sen for jag smilla och sara hem till mej ocg åt tacos! sen följde jag och smilla sara halva vägen hem tp! och nu sitter vi bara ocg slappar med varsin dator som alltid! men nu tänkte jag lägga upp en bild på mej och min storebror joakim som smilla tog igår innan discot! ;)
Älskar dej snocki! ♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Mia

men så fina! =) du får lägga ut lite mer familje bilder tycker jag! puss och kram

2011-09-22 - 18:21:37 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: