Du är allt jag har kvar Elsa!♥

Datum: 2011-09-17 - Klockslag: 21:43:10 | 0 kommentarer
Hej, idag har jag elsa och mindra varit på lf och sprungit i kanske 2 timmar. vi hade också me eddie elsas hund och sprang me han, sen tog vi en paus och for och köpte Powerad (y sen for vi tillbaka och sprang lite till sen tog mindra bilder på mej och kisskorven elsa! ;););););)) ; damp !? . iaf sen for vi till elsa och där hände de en sak men tyvärr så får ni inte veta de. jaja sen for vi till 7 eleven och köpte korv (Y) mummmmms. sen for vi på kioskpiraten och köpte mjukglass ! Sen skulle jag hem och äta och då skulle elsa också de så då for jag och mindra till mej och åt. sen kom elsa och vi satt vid datan kanske 30 minuter , sen gick vi ut me min kanin och ja sen åkte dom hem och nu har jag varit och hyrtfilm och köpte tjockt hahah!  Nu har jag precis duschat!  och nu ska jag se Bröllopsfotografen (stavning?)


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: