Dans!

Datum: 2011-09-19 - Klockslag: 18:31:45 | 1 kommentarer
Hej, orgenteringen gick INTE bra haha, fotogaferingen gick bra! ah juste när jag blogga på min mobil ja då kilppte jag inte mej utan hon bara fixa mitt hår till konståkningen eftersom inte min mamma är hemma ;) men iaf sen när hon fixat klart for jag till smilla sen var vi me sebbe och linus! ojojoj smilla och sebbe hånglde ;) jag har bilder på min mobil men tyvärr har jag ingen ork att ladda över dom för jag ska strax på dans men ni ska få dom nån gång den här veckan hoppas jag ;) iaf nu ska vi tp snart hämta upp smilla! SÅ OM SMILLA LÄSER MIN BLOGG SÅ KOMMER VI OCH HÄMTAR  KL 20 I 7 !

men nu ska jag bara sitta vid datorn ett tag puss.

KOMMENTARER - Stå för den du är.


anonym

lägg ut bilderna nuuuuu!!!

2011-09-19 - 20:18:39 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: