You're special to be special

Datum: 2011-10-11 - Klockslag: 15:11:07 | 1 kommentarer
Hej , sitter och väntar på söta Julia! haha jag fick ju skuts idag av smilla så då cykla jag ju inte, så efter skolan hade jag ju ingen cykel så du fick jag skutsa julia på hennes cykel? haha hon höll på rampla av? hahhhahahah? åsså fick vi ett skrattanfall och de gick ju mycke bättre av de? och nu är hon hemma och rastar sin hund freddie. iaf hon ska följa på min träning, sen ska vi stanna kvar och springa lite där. men nu måste jag fixa mig äta byta om osv.. puss
skogshuggare.

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Julia

Haha, sötis ;) <3

2011-10-11 - 18:58:48 // http:// jjhoglund.blogg.se/

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: