vi är inte som alla andra!

Datum: 2011-10-08 - Klockslag: 17:21:49 | 0 kommentarer
HejHej bloggen!

börjar inlägget med att säga att vi har skrattat och skrattat. tidigare idag har vi dansat lite me tåskorna smilla hade me sig sina. jaja  först for vi ju till graven och var där tp 45 min kanske. sen for vi till kioskpiraten och köpte en drika och dipp, sen gick vi till shell och köpte grädd-fil.  sen satt vi på nå släp? sen gick vi in i nå jätte stor släp som tp hade tak, den tp välte? (stavning?)  haha, sen fick vi kämpa oss hem genom kylan ? och för en stund sedan så hängde vi upp våra rosa mjukisdresser vi hade tvättat dom. men vi hoppas att dom blir tårra tills senare ikv. snart kommer våra middagsgäster hit, blir kanske att alla barn sätter sig och ser en film om vi pallar?  åhh ikv ska de mysas massssssssssor ! som sakt. kommer bli sjukt kul ikv, fast de  blir de ju alltid när jag och smilla är i trakten'? Just nu sitter vi och nördar oss på fb och annat (varsin dator) menmen nu har jag varit duktig och skrivit mycke?  Iaf jag bloggar kanske senare ikv om jag hinner , kysssssssss



sötaste! ♥




KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: