MIKKA?

Datum: 2011-10-26 - Klockslag: 16:14:45 | 0 kommentarer
Hej alla fina!

Efter skolan drog bara jag och Smilla till stan, först gick vi och fika sen har vi gått runt och kollat på olika saker t.ex. löshår osv. Sen gick vi upp till gallerian, där gick vi in på Lindex och köpte tunn-thights och en ansiksmask (stavn?) som jag ska sätta på ikv innan jag duschar så ja. De var tp 45678 år sen jag hade sist så ska faktiskt bli kul att pröva de eftersom de var så länge sen.  iaf sen gick vi runt lite till, haha juste på vägen till gallerian gick vi in på "Lekia" ? hahahahaah, där fanns de tp låsas yxor som vi fektades med? Iaf efter gallerian gick vi till busstationen och köpte tuggummi, jag köpte 21 st , Smilla köpte 23 st :o haha? Sen snacka vi lite me dom som tp jobba där? tp 15 min? säkert mer. Sen gick vi hem till mig och ja nu sitter vi med varsin dator och vet inte vad vi ska hitta på? Jag vet då inte när hjona ska fara hem, hennes pappa är i luleå fusk!!!!!! så hon äter här som vanligt. Ikv blir de att göra engelskan till imrn- haha kan man ha nån sötare syster, hon sitter och me hörlurar och sjunger? så söt! Iaf nu har jag inget mer att skriva jag bloggar såklart senare ikv, puss hej!


Bjuder osv..

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: