Tävling/småkusiner

Datum: 2011-10-30 - Klockslag: 19:07:58 | 0 kommentarer

Heeeeeeej!!

Jag gick upp kl 7 idag, och var på is-hallen kl 8.15, ändå duktigt? Iaf då fixa mamma min frisyr sen kom Ester och då sminka hon mig, sen gick jag och Alice upp på läktaren och värmde upp, vi sprang 2 varv sen hoppa vi 200 hopprep sen kom våran tränare och ja, sen var de bara att springa ner och knyta på mig skridskorna , jag var 3 ut! De gick inte bra jag ramlade 2 gånger , åhh jag vart skit sur, men jag kom ändå 2:a jag hade verkligen inte förväntat mig de, men jag hade väll tur! Smilla har varit fotograf, och har tagit massor me bilder när det var prisutdelning, hon tog bilder när jag åkte men jag var så arg så jag radera alla :( så ni får inga bilder när jag åker men hur jag har sett ut såklart! Sen sprang vi runt och ja tp gjorde "roliga" saker, haha! sen for vi hem till Smilla för vi skulle titta till smillas hund , hon är lite sjuk :( stackars lille ronja. Sen kom sara och då skulle jag fara till min farmor och farfar och äta, Mina söta småkusiner var såklart också där ! Dom skulle ha halloween party kl 6, så då tog jag bilder medans malin  (deras mamma) som ni ska få nu! åhh billy och hans kompis var skit jobbiga dom tp höll på att puttas och brottas hela tiden, gode jobbigt , stackars mig, men som tur var hjälpte agnes mig! Sen åkte vi hem, och nu sitter jag och ser tv och datorn i famnen, jag är sjukt trött, jag vaknade inatt och kunde inte somna om på tp 3-4 timmar, men jag har årkat den här långa dagen och de är jag nöjd me ! men nu ska jag duscha!  Jag bloggar kanske mer ikv om jag orkar, jag tror då de! ha nu en jätte bra kväll alla söta bloggläsare!

Alicie, jag och Ellen!





småkusinerna var också där och kolla!


hhahahaha!!


Älskar dej lill gumman♥




dissa fejjan!!!


sittpiruett!

Här har vi fotografen!♥



alicie vann grattis!

och jag kom 2:a ( suddig bild)


hela våran grupp!



ellen vann sin grupp grattis! ps hon är ett år yngre än mig och alicie så hon tävlar i en anna grupp!


PT kom och tog kort på oss så då stog smilla berdvid och tog kort!

haha min lilla söta Smilla!


haha, felicia , finfin!



småkusinerna:

herregud finns de nån sötare än Herman?<3


Nåhh, lilla agnes! <3


haha, herman skulle ha löständer och de gick ju bra? han är sötare utan va;)



haha , herman gick iväg och la sig under nått bord?;)


såhär såg billy ut, scary, haha!



Älskar dej lillskit!


åsså tillsist en bild på mitt mys!



KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: