so what?

Datum: 2011-10-23 - Klockslag: 15:34:48 | 0 kommentarer
Hej sötungar!

Nu har vi för ett tag sen kommit från innebandy grejen. tyvärr så förlora marcus lag, men ajja finns inget att göra. IAF- nu sitter vi vid datorn och vet inte vad vi sa hitta på resten av dagen, kanske bara sitta inne och nörda oss. vi hade tänkt att fara och bada men som vanligt kommer vi på allt försent så badet har redan stängt, så de får väl bli nästa helg lr nå? Innan vi for till innebandyn så for jag,smilla och min pappa på bibloteket och låna 2 böker. Smilla nån bok som heter "känslan av att hoppa" och jag hitta ingen som jag gilla lr en som hette "från andra sidan" men den var för kort så jag tog nån bok som heter " branden vid söderbysjön" jajja nu ska vi chilla lite, KYSSSS!




KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: