Skratt,skratt osv..

Datum: 2011-10-06 - Klockslag: 20:54:31 | 1 kommentarer
Hej idag efter skolan drog jag och smilla till sunnes och åt lite grejs,vi skratta ihjäl oss , haha? vi tp grisa as mycke och massa annat! sen drog vi till smilla och då gick vi ner i hennes källare och ja, sen åkte jag på konståkning sen for jag hem och åt sen tillbaka till smilla, och nu har jag precis gjort min svenska läxa..  jaja nu ska jag sitta vid datorn lite sen kanske se lite tv om inte annat, puss



KOMMENTARER - Stå för den du är.


storebror

så kul o läsa att du har roligt o lever o mår bra, saknar dej min lilla solstråle! älskar dej <3

2011-10-08 - 12:56:15 // http://mrhagman.blogg.se/

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: