Plugg osv-

Datum: 2011-10-05 - Klockslag: 17:58:40 | 0 kommentarer
Hej. just nu sitter jag och pluggar engelska, inte kul men man måste ju. Ska på dans kl 7 kommer bli riktigt kul. Idag efter skolan var jag me smilla elr vi for till kiosken vad den nu heter och köppte glass , innan jag for hem till smilla så åkte jag till frisören och toppa håret vart ingen skillnad? hon fick tp it ta nå ? haha ? sen cyckla jag upp till smillas mamma och då tjocka vi oss osv.. sen har vi gjort massor i mellan lyssnat på musik och annat. Nu har jag för ett bra tag sen kommit hem och har tp nyss ätit och som sakt pluggar. Nu vet ni vad jag har för mig , kyss

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: