MISTLETOE♥

Datum: 2011-10-21 - Klockslag: 22:42:38 | 0 kommentarer
Hej sötnosar!

kom hem för ett tag sen. Jag har haft en lyckad kväll ikv. Jag kunde ju som sakt inte sova hos hon för jag ska träna imorn kl kvart i tolv. jag hade hunnit men då kan vi ju inte vara upp sent så lika bra att jag sover hemma. Rubriken talar, jag sitter och dampar me JUSTIN BIEBER MISTLETOE♥ ÅHH, så bäst låt alltså! jag är faktiskt rätt trött eftersom vi somnade rätt sent, och vaknade tidigt och de har varit en konstig dag så jag går och lägger mig strax efter 11 eftersom jag ska upp tidigt imorn elr 10 men de är tidigt för en lördag, men jag måste ju träna för snart är de tävling här u piteå alltså me konståkningen.  Jag har just pratat me Mammi♥ hon kommer hem på söndag natt lr måndag morgon, men jag bloggar inge mer ikv, puss hej!



KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: