LOV!!!!!

Datum: 2011-10-28 - Klockslag: 14:51:48 | 1 kommentarer
Hejhej alla söta!

Förlåt för att jag inte bloggde innan jag for, smilla kom kl 7 ? så då började vi fixa oss dirr? så jag hann inte blogga.
iaf- efter skolan gick jag och smilla hem i klackeskor genom stan ?:o haha, vi fick gode ont i fötterna;) vi gick också förbi busstationen och ja prata lite me dom som jobbar där osv.  Ikv blir de disco, Känner verkligen Taggen, de blir ju såklart att gå me Smilla, vi ska nog möta upp några boys där åså! fan ALICIA tänker inte gå på discot! asså hon måste!!!! så smilla dampar lite på hon nu så ja, men hon MÅSTE gå!!!!!!!  iaf jag bloggar innan vi far och lägger in en bild på kvällens outfit och facelook , och kanske en bild på hur jag sett ut på skolan.  juste jag kanske ska fara upp och träna en halv timme bara för att vara riktigt säker på mitt pogram till i helgen ! Men nu ska vi chilla lite!



Äntligen är de LOV gud så skönt !!!!!!!!


KOMMENTARER - Stå för den du är.


anonym

kan du blogga lite mer om din kanin?? det vore nice!

2011-10-28 - 16:57:40 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: