Litet köp

Datum: 2011-10-12 - Klockslag: 18:19:42 | 0 kommentarer
Hej, idag har jag och smilla tappat tänder? vi satt inne på lektionen då vi märkte att vi hade en lös tand så då vikade vi på dom och så låsnade smillas efter kanske 20 minuter, men min låsnade då inte sen tappa smilla en till tand :O men min satt kvar? så jag har vickat och vickat hela dagen och vi kanske 6 tiden så låsnade den haha? iaf  efter skolan for jag och smilla på sunnes sen for smilla,hennes pappa, carola och jag. åh kollade på nå skor elr vad de nu va. men vi hittade inte några så då for vi till sportringen och där hittade vi en rosa dunjacka åhh gash så snygg den var så då ringde jag min pappa så kom han för jag bara måste ha den , haha? så då fick jag den, smilla köpte ju och en sån såklart, jag köpte också en rosa sport t-shit . Smilla köpte också en sån hahaha? och så köpte hon nå svarta kort-tihgts som jag redan har,sen åkte vi till smilla och satt vid dator en liten stund sen åkte jag hem. men iaf nu är jag hemma och ska snart på dans , ni kommer få bilder på de jag köpte  och hur jag ser ut till dansen, pusssss


dunjackan.
t-shiten.
och såhär ser jag ut till dansen.
bevis.

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: