Jobbig dag-

Datum: 2011-10-27 - Klockslag: 14:25:32 | 0 kommentarer
Hejhej!

Rubriken talar jag har haft en jätte jobbig dag, jag har tp haft ont i magen hela dagen. Jag har hållt på att fara hem jätte många gånger men sen efter några timmar vart de bättre, Iaf nu har jag och mamma precis varit och köppt en macka som jag snart ska äta-  Jag ska som sakt träna idag, imrn är de ju "kom som du vill dagen" på skolan så jag och smilla ska tp vara nånting haha? vi ska också se film imrn på skolan, så då ska man tp ha fika lr godis åså, så senare ikv ska jag , julia och smilla fara på WILLY:S och köpa godis och annat, men jag pallar inte blogga nåmer

hejdå!!!



KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: