I have one thing that no one knows

Datum: 2011-10-08 - Klockslag: 12:27:36 | 0 kommentarer
Hej, vi vaknade halv 9 idag, och dom får till badet kl halv tio , iaf jag är själv hemma och väntar på söliga smilla! hon ska ju sova här inatt!  ikv blir de middagsgäster, ja en kille som heter hugo som är lika gammal som oss och hans lillasyster som är tp 6-7 år , och deras föräldrar såklart. anyway ikv ska de mysas massor. kommer bli grymt kul, längta,längta,längta! Jag bloggar senare me smilla, kyssen!
-vet du att du är de finaste i mitt liv
-vet du att jag älskar dej
-vet du att du är bäst
-vet du att du är mitt allt
-vet du att jag saknar dej
-vet du att jag inte klarar mig utan dej
-vi är riktiga systrar
-vi håller ihop
-hoppar du hoppar jag
-vi är bästavänner
- och så ska de vara föralltid

JAG ÄLSKAR DIG SMILLA WINNBERG

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: