hata rubrik

Datum: 2011-10-26 - Klockslag: 20:13:11 | 0 kommentarer
Hej!

Ikv har vi gjort massor? Tp precis efter vi hade bloggat så ringde chrille och hans kompisar och sa att vi skulle komma till nån lekpark? så då for vi dit men då hade dom inte ens kommit så då var vi där ett tag och tp klättra osv, sen var jag tvungen att fara hem för min kanin hade gjort nåt ? så då stanna smilla kvar och väntade på dom men då kom bara chrille för dom andra skulle se hockey på LF? så då var han och smilla där , sen när jag kom tillbaka så var inte chrille där och då sa smilla att hugo hade frågat om han vill följa och se hockey så då for chrille. bra planerat killar. jajja  då for jag och Smilla hem till mig och gjorde engelska-läxan. Sen skratta vi as mycke som vanligt fast nu höll vi tp på att kvävas?:o iaf nu har smilla för en stund sedan farit hem och jag sitter vid datorn i ansiksmask och ska snart gå och duscha- jag bloggar nog efter jag har duschat. HEJDÅ!




KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: