hata läxa

Datum: 2011-10-27 - Klockslag: 21:01:29 | 0 kommentarer
Hej!

Nu har jag kommit ut från duschen. iaf ikv har jag,julia och smilla varit på willys och köpt godis chips och grejer. efter for vi hem till mig och pluggade på geografi-läxan till imrn,åhh så jobbig läxa, sen for dom hem. Över till mig , hahanä, men imrn har vi kom som du vill dagen som sakt , jag ska ha nå tunn-thights som tp har spindelnät på asså inte riktigt då men ni fattar? och en lång tröja som blir som en kort klänning tp, och mammas klackeskor, hahah! smilla kommer hit på morgonen, vi ska fixa oss tsm. Julia ska nog också komma, sen åker alla till skolan tsm också , lr vi får sjus av mamma. Men jag pallar inte blogga nåmer ikv så jag säger Godnatt i förväg!


lejd.se osv-

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: