Förlåt för dålig uppdatering!

Datum: 2011-10-29 - Klockslag: 17:26:08 | 2 kommentarer
Hej!

Förlåt för att jag inte bloggade efter discot, iaf discot var rätt OK? vi var me Elsa,mindra,celian,alma och Caroline, vi hade jätte kul! vi tp gick ut flera gånger för de vart sjukt varmt där inne. Efter discot får jag och Smilla på hemmakväll och hyrde film, närkontakt, en skräckfilm som inte alls var läskig, lr jag somna när de var en halv timme kvar, haha ! Sen sov jag såklart hos Smilla, vi gick och la oss ovanligt tidigt, men båda var ju trötta efter discot och en rolig skoldag. Vi gick upp kl 10, duktigt,duktigt. Sen for jag till LF kl 11.15, för idag har alla klubbåkare åkt, alltså dom som är lite äldre och bättre. Så vi som är lite yngre har hjälpt till me lotteri och annat, De har faktiskt varit riktigt kul! Jag har tagit massor me bilder som jag ska lägga upp nån gång när jag har tid och ork! Tyvärr så blir det inga bilder från discot, men ni får leva me de. Jag tävlar imrn kl 10 så jag ska stiga upp kl 7 och fara till is-hallen kl 8.30 lr då ska jag vara där! Jag och pappa kanske ska springa dit, så jag kommer igång och inte är så himla trött! Smilla och hennes pappa och säkert nån annan ska komma och kolla när jag åker. Jag tycker de ska bli riktigt kul med den första tävlingen på sesongen! nu sitter jag och kollar på disney channel:D ikv ska vi ha middagsgäster, Ester och hennes föräldrar, Hon är tp 18 och hon åker också konståkning! Men nu ska jag mysa lite, Puss och kram mina älskade bloggläsare!


Leeeeeeejd!

KOMMENTARER - Stå för den du är.


anonym

kan du blogga mer om din kanin? det vore kul!

2011-10-29 - 18:22:13 //
Anonym

Hej :)

Du verkar vara jätte snäll , o du verkar äta på sunes många dagar i veckan ! Kram

2011-10-29 - 22:11:53 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: