BUS ELLER GODIS!

Datum: 2011-10-29 - Klockslag: 21:19:57 | 0 kommentarer
Hej!!!:D

Nu är de halloween och jag har just varit ute me Julia och Judith och gått Bus eller godis, asså först kom dom och plinga på, och då fråga dom om jag ville gå me dom, fast då sa jag att jag inte hinner, och då gick dom. Sen sa mamma att jag hinner om jag vill, så då sminka Ester mig svart runt hela ögonen och vit i hela ansiktet, sen kom mamma me nån lång kläning och en peruk å en hat, sen gick jag ut , och då hitta jag först inte dom. Men då började jag gå och leta sen hitta jag dom på tp 3 minuter, hahah! Jag har fått MYCKE godis på så kort tid, eller jag gick tp 50-40 minuter. Iaf nu sitter jag hemma , Ester och hennes föräldrar är fortfarande här, Jag bloggar inge mer ikv, Så jag säger GODNATT!





Ha en trevlig kväll!



KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: