VÄRLDENS FINASTE HUND♥

Datum: 2011-11-20 - Klockslag: 00:41:49 | 1 kommentarer
Ronja♥ lilla gumman, du är den finaste hunden jag någonsin träffat, du älskar och sova, men inte att gå ut och gå, du är alltid busig och glad! när jag kommer in genom dörren springer du mot mig och stjäler, du är den aldra bästa hunden man kan tänka sig.. du betyder otroligt mycket för mig, och det säger jag inte bara.. jag älskar dig 100000 gånger mer än vad jag säger!♥ Ronja söta gumman! nu är du sjuk och man kan knappt lyfta dig för det gör så ont för dig i ryggen. om du dör vet jag inte vad jag gör! JAG ÄLSKAR DIG!♥





KOMMENTARER - Stå för den du är.


Livan

Jättegullig vovve♥:) FÅR INTE DÖ.. :(

2011-11-24 - 19:09:50 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: