tävling

Datum: 2011-11-26 - Klockslag: 12:17:48 | 1 kommentarer
Hej!

Har pratat med Mikaela på facebook. Hon tävlade kl 9 i morse,hon ramlade inte 1 gång? Hon säger att det gick sådär,men jag tror det gick super bra! BRA MIKAELA! Ja så då håller vi tummarna att hon vinner nu!♥ Hon kommer iallafall hem klockan elva ikväll,så hinner ju inte vara med hon idag :( Men imorgon ska jag och hon nog gå på skyltsöndag :D Jätte trevligt;) Sen på kvällen ska jag iallafall fara och träna på gym,Mikela kanske skulle med,om hon orkade.  Hon har ju tävlat idag och hon är nog ganska trött. Men vi får se,hejdå :')


Lite bilder sen hon tävlade sist och fotograf:↓


Var då jag :D HAAHA,stolt cheyyy.

Pussar - Smilla Winnberg


KOMMENTARER - Stå för den du är.


Wilma Sundström

Hej, jag bara älskar din blogg. Och du Smilla har ju västra poush up. I bh:n liksom. Varför har inte du lika muycket? Svara gärna.

2011-11-29 - 15:29:36 // http://girltalk.bloggo.nu

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: