"take this lollipop"

Datum: 2011-11-03 - Klockslag: 19:53:14 | 1 kommentarer
FYFAN.. åså klickade jag på klubban smart nu är jag skit rädd. asså först kommer man till en mörk korridor. Sedan kommer man in i ett mörkt rum, där en man sitter och kollar på bilder på dig på facebook, han är också inne på din andvändare. Sen kollar han upp dig på "Google Maps" sen tar han sin bli och kör hem till dig, och i bilen är de en bild på dig. sen kommer det en likadan klubba fast röd, på klubban står det ditt namn och att man har 1 timme på sig att förbereda sig för döden.. men de är ju inte på riktigt ;)
Nu sitter vi hemma hos mig och nördar oss med våran söta sak ;)♥  ni förstår nog vem. nu ska jag vara lite social med LINA :D men jag uppdaterar lite senare, hejdddddååååå!!








KOMMENTARER - Stå för den du är.


Du vet vem de e !

Läskigt! Haha :) As-läskigt!

2011-11-03 - 20:20:04 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: