SMILLA/DANS

Datum: 2011-11-07 - Klockslag: 18:20:53 | 0 kommentarer
Heeeej :D  Smilla har kommit hem nu, så då kom hon till mig.. ;) men asså jag skolkade inte jag lovar, asså min situation var sjukt jobbig så jag kände att jag ville vara hemma. men iaf vi har gjort skit mycke kul, skrattat skit mycket som vanligt! asså shit,älskardig syster♥ men tyvärr säger jag inte ALLT vi gjorde ;) men nyss har vi varit ute/inne och tagit "modell" bilder ;) hahah- jag ska bjuda på tp några stycken men sammanlagt vart de tp 400 hunde ;) så jag orkar inte lägga upp alla.. nu ska ni få kanske 8 st så får ni lite mer nån gång då jag har tid. nu sitter vi med varsin dator, och vi ska snart på dans,hihihihi! men jag bloggar efter, tjingtjong!♥







/oredigerade?!

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: