Smilla Winnberg BästaVän♥

Datum: 2011-11-08 - Klockslag: 19:22:29 | 1 kommentarer
Heeeej, förlåt för att jag inte bloggade imorse jag hann int.. smilla kom tp 07.20 ;) då fixa vi oss, sen kom stellan och hämta oss, skoldagen har varit sådär.. efter skolan for jag och Smilla hem till mig, då åt vi sen fixa jag mig till min träning.. haha, sen tp gjorde vi lite konstiga saker, haha ni vill inte veta ;) men iaf sen cykla jag upp på träningen. den gick bra! sen cyklade jag hem och har nyss sett lite tv och nu sitter jag bara och är trött.. jag pratade nyss me Syster=Smilla♥ men hon skulle ut och hämta nå så hon ska snart ringa upp ;) jag kanske ska duscha idag och jag orkar för jag har ändå dans imrn så de känns onödigt att duscha idag också. som ni kanske märker har jag inget mer att skriva om så, puss på er!!


Du är den bästa systern man någonsin kan önska sig, glöm inte det♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Amandaa L♥

Hej! Gullig bild! Du och Smilla är så sööta ihop♥

// Amanda Larsson♥♥

2011-11-30 - 19:19:14 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: