SLUT MED BLOGG PAUS!

Datum: 2011-11-24 - Klockslag: 18:59:32 | 0 kommentarer
Hej, nu börjar jag om att blogga, haha! efter skolan for jag och smilla hem till mig och då gjorde vi inget spec vi tp,skrattade och hade kul :) sen for jag på träning och dehär blir sista inlägget innan kiruna, för jag ska nämligen fara till kiruna och tävla i konståkning! så jag ska sluta kl 11 imrn, för tåget går kl halv 3 i luleå så vi ska hinna packa osv..! felicia kommer till oss kl 12 ungefär för hon ska åka med oss till luleå så ja! hon kommer och då ska jag vara jobbig med hon och ta bilder med hennes iphone (4), iaf nu sitter jag och smilla hemma hos mig och vi ska snart se en film om smilla hinner.. :( men ja! nu pallar jag inte skirva nåmer! syns på söndag!



ska försöka hitta någon som kan gästblogga åt mig ! ;) :D

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: