RANDOM!

Datum: 2011-11-11 - Klockslag: 22:15:19 | 0 kommentarer
OJOJOJ, nu har jag mycket att berätta... smilla kom till mig kl 7 då såg vi tp sen kl halv åtta ville vi ha tårta så då for vi och köpte de på WILLY:S också köpte vi lite annat också ;) hahah, då gick vi in... :D och ni vill då itne veta vad vi hade på oss ? HAHAHHAHHAHA, men då hittade vi inte saltet ;) så då ringa jag på nån telefon som man ska ringa på om man inte vet vart nånting finns? så då svara dom och ja bah "hej det är knut, vart har ni saltet"? fast med såhär random röst :D hahahahahahh,, iaf sen när vi skulle betala så sa dom i kassan är ni lite busiga idag, för vi hade ringt innan, men sen ringde vi igen och hade såhär as konstig röst! så dom fatta att det var vi? :D hihiihih, men sen när vi skulle gå ut så fick vi inte in påsen i kårgen, så då fick vi tp dra i kårgen så att den vart större? sen kom de nå snygga boys och vi hade inte ens fått in den i kårgen så vi bara lämna cyklarna och sprang bakom nått grejs , så höll vi på att dö av skratt, AHHAAHAAHA, sen när dom hade gått så sprang vi till dom, och sen vi bah, nu sticker vi.., sen rachade vi hem, så skrattade vi lite till på hem vägen :D iaf sen kom vi hem, och nu sitter vi i mitt rum och har just ätit tårta med händerna :D hahhaa, busiga flickkkor :D jag kanske bloggar senare , hejdå alla söta :D♥



varenda sak jag göra med dig syster är alltid kul ! jag älskar dig♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: