MOJSING MOJSING

Datum: 2011-11-04 - Klockslag: 22:13:05 | 1 kommentarer
Hej, just nu sitter vi upp på Linas rum, vi har nyss sett scary movie 1 haha sjukt rolig film.  Ikv tror jag att vi klarar oss utan godis :( eller vi får se lina sprang nyss ner och fråga sin mamma ;) men iaf jag ville bara säga de. Nu tänkte jag lägga upp lite bilder på de jag köpte!
boken♥
koftan
Den lila ear cuffen
man ska egentligen ha den i örat men vi har den i läppen? ;)
Glömde säga att jag tog ut mina läkörhängen på stan och bytta till dom här!
HAHAAHAH, nu drar vi till shell och köper tjockt, vi klarar oss verkligen inte ;)


KOMMENTARER - Stå för den du är.


Wilma

Hej jag har också den där boken. Men jag bra undra var du köpte din, jag köpte min på akademibokhandeln. Den äger fett. Och fränt med det med läpparna... Och jag heter också Sundström i efter namn... <3

2011-11-04 - 22:47:09 // http://www.girltalk.bloggo.nu

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: