Ja jag vet att jag typ aldrig bloggar...

Datum: 2011-11-15 - Klockslag: 18:30:38 | 1 kommentarer
...men jag har inte tid, de händer lixom mycket i mitt liv just nu så jag har inte riktigt tid med bloggen ;) så nu tänkte jag blogga och säga vad jag gjort idag sen tänkte jag ta en bloggpaus, men jag kommer blogga och de är något jag verkligen måste berätta? iaf efter skolan skyndade jag mig hem och hämtade mina konståkning kläder. sen cyklade jag upp till Smilla, då såg vi tv och skrattade som vanligt! sen bytte jag om, sen cyklade jag upp til LF men sen då vi gjorde nå grejs så ramlade jag och då gjorde jag illa mig i benet eller jag fick kramp.. :( så jag gick av, fast det var ändå bara tp 30 minuter kvar så... sen när jag kom hem ringde jag lina och fråga om hon kunde komma, hon har engelska läxa och jag har matte läxa så vi ska plugga lite nu. vi har också nyss ätit och nu sitter vi i soffan med varsin dator och har earphones i öronen? HAHAH :D Nämen vi dunkar iaf med musik ! nu ska vi plugga lite! Hejdå nu tar jag en bloggpaus, vi syns om några dagar eller veckor :)
söta jävel! ♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.


I'm den sötaste cheyen EVER! :*

hur gammal är du? xd

2011-11-16 - 20:39:48 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: