Inte alls trötta

Datum: 2011-11-03 - Klockslag: 00:42:44 | 0 kommentarer
Hej, vi sitter fortfarande bara vid datorerna och nördar oss, jag kom till lina kl halv åtta och då satta alla oss direkt vid datorerna och vi har inte gått från dom sen dess? :O iaf vi är då inte trötta , vi kanske går och lägger oss halv 2 eller jag och Lina har sakt att vi ska gå och lägga oss när lilla JULIA är trött! jag kankse bloggar senare ikv innan vi ska sova om jag hinner/orkar för man sover inge bra om man bara stänger av datorn dirrekt och sen bbara lägger sig och sover , utan man ska tp t.ex. gå ut och lufta sig, eller bara nånting,iaf jag har då inget mer att skirva, lina kanske ska göra en ny header till mig ikv om hon orkar, annars får de bli imrn,  nu får ni en bild på mig från ikv. just om jag inte bloggar nåmer ikv så säger jag Godnatt! ;*

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: