I have a real bieber fever

Datum: 2011-11-05 - Klockslag: 16:27:20 | 1 kommentarer
Hej, nu sitter jag hemma och skirver Justin bieber på min hand? haha, och såklart dunkar med hans underbara låtar♥ asså åh han är så himla underbar, jag tänker på han hela tiden , de går inte att sluta. asså shit, jag har faktiskt aldirg gillat nån kändis så mycket som han! ♥  jag har bieber fever! iaf ikv ska vi få middagsgäster, elsa skulle komma ikv men de gick inte, eller jag var tvungen att umngås me dom och ja. de känns lite otrevligt om jag är med en kompis när dom kommer. De är en kille som heter Oscar och han är 00 som jag,hans storasyster,hans lillebror och såklart hans päron ;) kommer bli kul ikv.  nu har jag just satt upp affischen på Justin som följde med i boken, så jag tänkte visa hur den ser ut ;)

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Celina

Hej, tänkte bara säga att det finns en tröja med Justin bieber på HM :D♥ Ha de bra! Kram<3

2011-11-06 - 10:52:43 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: