Hemma :D

Datum: 2011-11-12 - Klockslag: 22:06:23 | 1 kommentarer
Hej, nu har jag just kommit hem :) de var grymt hemma hos liv! vi sprang ut i bara sokar och ingen jacka eller nånting? random! hahah, men de var skit kul iaf! jag ska bara ta det lungt resten av kvällen. jag ska sova vid 12-1, jag ska sova ut imrn tp till halv 12 sen kl 2-3 ska jag,pappa och min storebror fara och träna på gym ;) nu ska jag lägga mig och se merlin på datorn, kanske ta nånting att drika...jjaja jag tänkte bara säga de.. jag bloggar nog mer ikv om jag orkar, som jag inte tror att jag gör så jag säger Godnatt!♥


min aldra käraste syster!♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Meja:)

Hejsan, jag älskar din blogg den är BÄST!!! <3

Men hur gör du smailisarna? :) (stavning.)

2011-11-13 - 08:11:34 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: