HEJN GÅR FINFINT

Datum: 2011-11-02 - Klockslag: 20:44:21 | 0 kommentarer
Hej, Nu sitter jag hemma hos Lina, de var sjukt skönt att bada, jag och Julia sover här inatt, kommer bli kul med tjejorna, Julia har med sig sin dator och jag min, så ikv ska jag blogga massor gullungar♥   Just nu har jag 85 läsare, de har aldrig gått bättre än nu. Iaf jag har med mig min kamera så ni kommer få bilder ikv, men kanske inte 5678 som ni tp brukar få, Men några bilder iaf! Jag bloggar senare , puss & kram'



en söt bild på min brud♥


och en otroligt vacker bild på Lina♥

en söt bild på en tjej jag saknar sjukt mycket♥



och en vacker bild på mina söta flickor♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: