GRATTIS FINASTE LINA!♥♥♥♥♥ :D

Datum: 2011-11-21 - Klockslag: 20:08:47 | 1 kommentarer
Hej, jag har varit och tränat konståkning efter skolan och nu har jag just kommit från dansen..? eller jag kanske ska berätta så ni förstår ;) efter konståkningen for jag och pappa till stan och köpte en Justin Bieber affisch åt LINA hon fyller 13 idag :D grattis gumman!♥ sen for jag till hon och gav henne den. åhh jävla bajs, hon har fått en iphone 4, en vit! avundsjuk tjej hära :( iaf sen for jag och pappa till MAX och åt , sen for jag vidare på dans! och nu har jag som sakt just kommit hem. ja så har min dag ungefär sett ut ;) imrn slutar vi kl halv 2 chill asså. för lärarna ska på nå möte så ja. men nu ska jag se water world!


KOMMENTARER - Stå för den du är.


Lina

Tack gumman! <3 älskar dej!

Kan blogga åt dej när du är borta! ;-) smsa när du ser hejn då

:-) <3

Pussss!

Btw, förjävla ful bild på mej...........

2011-11-24 - 19:56:13 // http://linaengstromm.blogg.se/

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: