Förlåt för dålig uppdatering

Datum: 2011-11-04 - Klockslag: 18:04:34 | 0 kommentarer
Hej, förlåt för att jag inte bloggade, dirrekt efter stan. Men jag for dirrekt efter stan till träningen så jag hann helt enkelt inte. Men jag köpte en grå kofta, två Ear cuffs, en knallrosa och en med lila fjädrar! riktigt coola fraktiskt! jag köpte också en JUSTIN BIEBER bok, som jag ska läsa ikv, eller jag har redan kollat igenom hela men inte läst så mycket, så fick man med en affisch på snyggingen också ;) ni får bilder på allting sen!   iaf efter träningen for jag hem snabbt och duscha, sen packa jag och nu sitter jag hemma hos LINIIBOII , känner verkligen taggen till ikv, kommer bli grymt kul.  nyss kom en liten söt sak vid namn Edward in i linas rum♥ nu sitter Lina me honom i fanmen! aww..♥ men som ni kanske märker har jag inget mer att skriva om så uppdaterar senare.  tjing!!!


aww.. sötunge!♥
moster och systerson! ♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: