Dålig uppdatering

Datum: 2011-11-12 - Klockslag: 16:37:01 | 0 kommentarer
Hej,  börjar inlägget med att säga förlåt för att jag inte har bloggat så mycket den senaste tiden.. jag har inte riktigt tid, men ja de får ni helt enkelt stå ut med! iaf jag och Smilla vaknade kl 10 ;) då fixade vi oss, sen for jag på träningen .. efter träningen så for jag och pappa in till stan och köpte en present till Liv, hon fyller år idag, så vi ska träffas några tjejer hemma hos henne och mysa lite. alltså det är liv som jag går konståkning med. iaf nu sitter jag hemma och jag ska fixa mig nu, för jag ska vara där halv 6, så ja.. men jag bloggar nog efter :D puss och kram !


bjuder på en gammal bild på mig och bruden♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: