cry,cry and cry

Datum: 2011-11-10 - Klockslag: 17:54:34 | 1 kommentarer
Hej, efter skolan drog jag och Smilla hem till mig. då satte vi oss dirr i mitt rum och dunka med JB såklart.. sen lyssna vi på "down to the earth" och då började båda storgråta.. allvarligt vi grät as mycket, dirrekt vi hör hans låtar börjar vi gråta, spelar ingen roll vilken, vi gråter av alla. Så då satt vi i mitt rum och tp skrek och grät.. :( Asså de går allvarligt inte att beskriva hur mycket han betyder för oss.. vi grät kanske 30-20 minuter. sen klädde jag på mig och for till träningen då grät jag på vägen dit... sen när jag kom in i omklädningrummet frågade alla varför jag var så röd i ansiktet... då sa jag inte att jag hade gråtit, sen så började jag gråta bara sådär? :O sen sa jag att jag gråter för att jag älskar Justin Bieber.. sen var det bara jag och ellen kvar i omklädningsrummet så då satte jag på hans låt och då började jag gråta igen.. sen gick hon ut. sen kom felicia in och då frågade hon varför jag var ledsen.. då sa jag att de var för att jag älskar justin bieber och att jag inte klarar mig utan han.. alltså att jag inte klarar att inte ha träffat honom :( men sen gick jag ut och tränade. efter träningen så sjutsade pappa mig hem, och nu sitter jag i mitt rum  och DUNKAR med JB :D ska nog lägga mig och se lite tv nu ;)  jag kanske bloggar mer ikv, tjo!



KOMMENTARER - Stå för den du är.


Lisa

Vrf går de inte å gå in på SmillaWinnbergs blogg ? Snälla svara !...!

hehe <:)))))

2011-11-10 - 20:16:08 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: