Breaking dawn♥

Datum: 2011-11-20 - Klockslag: 20:52:52 | 1 kommentarer
Hej, förlåt för att jag inte uppdaterat något idag, iaf jag och smila vaknade kl halv 1 då satt vi vid datorn till tp havl 3 sen fixade vi oss och städade mitt rum, det var ju som lite stökigt efter allt vi gjorde igår? ;)  sen åt vi lunch. sen for jag på träning och då på träningen kom jag,alicie och livan på att vi ville gå och se breaking dawn på bio! efter träningen ringde dom sina präon och frågade om dom fick gå och se den, då fick dom det. då for vi i förväg till bion och bokade biljetter så vi skulle få bra platser ;) sen for vi hem till mig och åt, sen for vi ju tillbaka till bion- åh den var då grymt bra,tycker jag! jag rekomenderar att gå och se den om ni sett dom andra 3 ;) YEAH DET SNÖAR UTE NU,ÄNTLIGEN! SJUKT TAGGAD TILL VINTERN! ♥ haha, nu ska jag  snart fixa mig för kvällen, sen ska jag kolla lite tv sen sova tror jag att det blir,tjing!




KOMMENTARER - Stå för den du är.


Elin

Hej, ska verkligen se filmen ! Hoppas ni har rätt om att den e bra! Kram!<3

2011-11-21 - 18:19:37 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: