VÄRLDENS BÄSTA JULAFTON!!

Datum: 2011-12-24 - Klockslag: 20:27:13 | 0 kommentarer
Hejsan på er !!

Det här har varit en skitbra julafton!! jag har fått en ny (hp) dator!! av mamma och pappa!! ;D känns skönt! jag har också fått massa mer! är sjukt nöjd över allting. jag önskar att varje jul var såhär. Jag har fått 2 justin bieber affisher och en jb tröja och en jb almenaka till 2012! och en jb mugg. har också fått 900 kr och två presentkort till cubus och till hm! så jag ska gå och shoppa rejält på julrean! :D Vi hade en riktig tomte med riktigt skägg,jag pröva dra i det, hihi!! ;) Iaf det här har som sakt varit världens bästa jul! tack alla som jag fick presenter av! :D juste snart ska jag sätta mig och se smurfar filmen som jag fick av joakim min bror! nu tänkte jag bjuda på en liten bild på mig. Hejdå, ha en bra kväll allihopa! <33


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: