suger på att blogga!

Datum: 2011-12-04 - Klockslag: 20:06:09 | 2 kommentarer
Hej, jag suger verkligen på att blogga, jag tycker det är sjukt jobbigt också!! iaf jag och smilla har varit med gustav och linus idag! vi har haft de rätt nice, skrattat som vanligt ;) jag och smilla har varit hemma hos mig och gjort lite grejs nu på kvällen.. vi har också ätit på sunes, gött? smilla for nyss hem och nu ska jag chilla lite, se tv osv... juste imrn har vi dansuppvisning, jag och smilla ska till stan och köpte nå kläder till de, eller hon ska de för jag har redan köppt, men jag ska ju såklart följa. imrn på morgonen ska jag fara till smilla och fixa mig till skolan därför jag ska åka med dom till skolan :) Mamma åkte tillbaka till sitt jobb i sundsvall idag, så nu träffas vi inte på 2 veckor :( kommer sakna hon gode mycket!♥ men iaf jag kommer nog inte hinna blogga nåmer före dansuppvisningen imrn, vi hörs!!


gammal bild?

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Klara

Hej. Vilken Gustav menar du? Och vilken Linus menade du?

2011-12-05 - 14:10:48 //
jenny!

vars har du köpt tröjan mikaela!?

2012-04-27 - 22:23:00 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: