Snart drar vi iväg mot kåbban!! ;D

Datum: 2011-12-30 - Klockslag: 12:28:04 | 0 kommentarer

Tjena!!

Jag har sovit hos smilla inatt. Jag hann aldrig blogga nånting igår jagvet! men nu tänkte jag bloggar lite. Igår hade jag med mig min dator och smilla hade med sig sin som hon brukar ha hos sin pappa fast vi sov hos hennes mamma. Vi dansade och garvade ihjäl oss, vi kollade på massa gamla fjortis videos, asså snacka om att vi var lejda. Också kolla vi på massa sommar bilder, asså åh vad vi saknar!!!! speciellt psg och pdol! iaf vi hade jätte kul. Snart ska vi fara till kåbban vi ska ju fira nyår där och smilla ska såklart med! det kommer bli skönt att åka lite slalom. Vi ska ha med oss datorerna, så vi kan spela musik när vi dansar. jag vet inte om det finns något internet där så jag kommer nog inte blogga förns på söndag eller måndag. Men jag har laddat hem massa låtar som man inte behöver internet för att lyssna på musik. Men nu ska jag kolla fb sen ska vi chilla lite och sen far vi, vi syns om några dagar, Tjaoooooo! :D

serriöst det finns ingen sötare och finare vän än dig gumman min!<3


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: