Smilla å Mindra

Datum: 2011-12-20 - Klockslag: 16:30:41 | 2 kommentarer
Tjeeeeeeeeena!;**;*;;*;*;*'

Efter skolan for jag hem för jag skulle egentligen träna, men jag har ont i fötterna. Så då ringde ja Smilla och Mindra och fråga var dom var? Då var dom på max och åt lyxshake, då kom jag dit, och då köpte jag en också? hahah normal. Sen for vi till ett HEMLIGT ställe, Och nu sitter vi hemma hos Smilla och vi ska snart fara till munksunds badhus för vi ska ha nån klass-fest eller nå? Vi ska iaf träffas hela klassen och bada. Min mamma och Smillas pappa är tp klass-föräldrar och en till också, så vi ska vara där redan kl 5 och resten av klassen kommer kl halv 6, då tror jag att vi ska fika, sen bada. Det slutar 8.00. Anyway, nu ska vi chilla lite innan vi måste dra. Juste mindra ska också följa med när vi far, så vi tre fina flikkor ska vara där och busa lite. Imrn efter skolan ska jag och ELSAAAAA fara på stan och köpa julklappar, längtar!! ;;*;* IAF- nu måste jag ta hand om min lilla skitunge SMILLA, HAHA, Smilla är jobbig med mindra.  Bloggar maybe senare! Tjaoo bella!


KOMMENTARER - Stå för den du är.


dedu

hallå? va lite snäll mot mindra när jäwla gång! Ni mobbar typ alla som inte ser ut som er! FJORTIZZ! Så jäwla löjligt! TÄNK TÄNK innan ni mobbar fler! ser typ er på skolan,era "rosa" jackor du å Smilla! Ett tips sluta försöka va så snygg! Joo ni vinner killarna men sabbar andras liv!

2011-12-20 - 17:04:23 //
dedu

Skoja bah! älskarDej Mikaela du är jätte snygg!

2011-12-20 - 17:11:38 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: