Random!

Datum: 2011-12-18 - Klockslag: 17:53:55 | 2 kommentarer
Hej, dagen har varit såhär, först skulle vi ju vara med killarna men dom kunde tp inte. Så då for jag och Smilla till öjebyn och badade, sen låg vi kvar på trampolinen när det hade stängt, sen ställde vi oss upp och hoppade ner i vattnet och ingen brydde sig tp. Sen köpte vi popcorn? sen när vi skulle ringa min pappa hade smilla slut ström och jag slut pengar, så då fanns det inget annat val än att gå hem, så då gick vi :D ändå duktiga! Det är ju tp 4 kilometer? Nu ska jag strax fara hem till Smilla för jag ska sova där inatt! Hejn glömmer vi aldrig Bitch! ;*

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Emilia

Asså å gå hem från öjebyn? Ni var då jätte duktiga! ;D skulle aldrig göh de själv:P ! / Emilia

2011-12-18 - 20:18:42 //
anonym

hej, är de en albino kanin med de röda ögonen och sånt?

2011-12-23 - 11:32:34 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: