Julia is here!

Datum: 2011-12-22 - Klockslag: 12:04:45 | 1 kommentarer
Tjoo!!!

ÅH ÄNTLIGEN ÄR DET LOV!! Gode skönt Asså! Iaf vi slutade redan kl kvart över 11 idag, eller vi skulle gå på lunch då men vi palla inte så då drog jag och julia hem till mig ist, och nu sitter vi vid datorn och bajsar såklart :D Juste på skolan när vi såg film spilde jag julmust över hela mig, (smidit?) så då kom pappa och hämta mig och jag for hem och bytte kläder, sen kom jag tillbaka, då hade filmen slutat, fast jag missa ändå bara tp 15 minuter? Då pratade vi lite om vad vi skulle göra under lovet. Och jag ska fira julafton hos mina kusiner i rosvik, min farmor och farfar ska också vara med, och massa andra, vi ska vara 24 stycken ;O LÄNGTAR,LÄNGTAR! ;D Har inge mer att skirva om så ,Vi hörs! Kyss!


Loveu sister! ;*

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Julia

Nåå..Gud så fina vi är tsm..älskar dig syster <3333

2011-12-23 - 23:52:42 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: