I Sat Fire To The Rain

Datum: 2011-12-08 - Klockslag: 18:58:20 | 0 kommentarer
Hej!

idag slutade vi kl 14.00 då for jag och Tintin till MAX och köpte lyxshake,gode tjockt men ja ;) Sen gick vi upp till LF för att jag skulle ju träna. då åt jag där, asså inte lyxshake utan jag hade tagit dit mat igår. iaf sen var vi där ett tag sen for tintin och då gick jag ut på isen och tränade, dehär var sista träningen innan övik, som vi ska fara till imrn, är sjukt taggad :D för efter tävligen far vi till nåt stort äventyrs-bad! kommer bli sjukt kul! vi far imrn kl 14.00 och jag slutar 13.30 så jag får snabba mig hem efter skolan. Nu har jag nyss gjort läxan till imrn, och nu ska jag bara chilla! tjing!


Du är världens bäst syster,Älskar Dig!♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: