Home

Datum: 2011-12-11 - Klockslag: 12:19:34 | 0 kommentarer
Hej, jag kom hem igår kl halv 12? Det gick skittt, vi var 16 st i min grupp, och jag kom på 8 plats ;/ fuck! men bajs skit i de nu! iaf efter det for jag,ellen och alicie på paradiset, det är ett vatten land tp som phb  ;) sen bada vi där och hade sjukt kul, sen for vi på en resturang som heter mamma mia? men då när vi kom in fick jag sjukt ont i magen så jag gick och la mig i bilen, medans dom andra åt, sen sov jag en liten stund också ;) Senare kom min pappa in och skulle fick nå med nå tv grejer i våran bil, och då hade han med sig min pizza? så då åt jag den i bilen, för det hade blivit mycket bättre! sen åkte vi hem! 3-4 timmars blifärd? :O jobbigt! iaf vi kom hem halv 12 som sakt, sen gick jag och la mig dirren! eller tp halv 1 men ;) och nu vaknade jag kl 11, och idag kanske det blir att vara med Elsa,Mindra och Alicia! men vi får väll se, bloggar senare! ;**
Loveu syster!<3

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: